Normalde en son ayın 15 inde oldum bu ayda 10 undan sonr olurum diyordum. Çok stresli ve yorucu bir ay oldu. Bi kaç gün önce test yaptım negatif çıktı. Adetine yakın eşimle ilişkide yaşamadım. Hani hamile olsm testte de çıkardı diye düşünüyorum. Ama bu kdr geçikmesi de hmile miyim dedirtiyor