SemaNur-Muhammed kesinlikle yapma, 4 buçuk ay önce doğum yaptım bende. Öyle çok bakım yapmama rağmen benimde dökülüyor ben biraz değişiklik olsun rahat edeyim kısa saç deneyeyim diye çene hizamda kestirdim bin pişmanım binnn. Yakıştıramadım hiç eşimde bence beğenmedi ama üzülmeyeyim diye çok yakıştığını söylüyor. Keseceksin o bir süre sonra şekilsiz uzayacak ara boy olacak tuhaf duracak ay ne bileyim bence yapma.Ben pişmanım…