İyi akşamlar kızlar. Ben tesettürlüyüm, saçım omuzlarımın aşağısında çok ince telli ve çok dökülüyor ama aşırı fazla bi şekilde. Zaten arka tarafımda ön taraflarımda açıklık var. Bende makineyle kesmek istiyorum veya kazımak. Sizce mantıklı mı 😂 Sadece ikna olmaya ihtiyacım var :(