Bett1 ay teşekkür ederim tüm sorularımın cevabını sizde buldum sanki 🥰 e devlette şuan okul yeri yok temmuz da açılacak mış o çıkan okul harici başka okula kayıt yapılmıyor mu canım ? Bunu da merak ediyorum mesela. Benim göndereceğim okul yarı özelmiş o yüzden aylık 1350₺ ücret istiyorlarmış. Sabah kahvaltısı veriliyormuş okulda falan 🙂↕️