Arkadaşlar merhaba 2019′lu oğlum bu sene anasınıfına başlayacak. Okula kayıt yaptırırken cüzi bir miktar para istiyorlar bu her şehirde aynı mı yoksa farklı mı ? Birde istediğimiz okula mı kayıt yaptırıyoruz yoksa mahalleye göre mi kayıt yapıyorlar. Bilgisi olanlar yazarsa 🥰🥰