HurremSultannn PamukPrensesannesii valla bende bankada acicaktim altınlar çalınır falan diye korktugumdan ama baktım arada hep fark var direk alıyorum mecbur.
PamukPrensesannesii HurremSultannn Ya ben deprem bölgesinde olduğum için korkudan evde tutamiyorum. Geçen sene deprem olduğunda canımızı kurtardigimiza şükür ettik ama altınlarda da kalmıştı hep aklım (:
PamukPrensesannesii bmmomss Aynen o kısmı çok kötü. Acil ihtiyacın olsa bozdurmak zorunda kalsan , kar yapayım derken zarara gireceksin. İnşallah uzun süre ihtiyacımız olmaz 🙏
HurremSultannn PamukPrensesannesii benxe boynumda bolegimde hep altınlar şimdi bozup araba alcaz inşallah Allah nasip ederse bu ara öyle düşüncemiz var. Zamanında 20 bin ile almaya başladığımız altın şimdi 120 bin tutuyor belkide fazla🤲🏻 yavaş yavaş aldık biraz zarar ettik ama olsun 😂😂😂