birperikizi Kizlar iyi akşamlar. Yakın zamanda çeyrek altın alan var mı? Şuan kaç para acaba. Malum İnternet’e yazanla kuyumcu fiyatı farklı oluyor illaki
HurremSultannn birperikizi bire bir aynı oluyor canım güncel fiyatlar internette. Bugün Gr altın aldım 2380 verdim ama kart ile ödedim bin liranın üstünü. Nakit alıp git derim yoksa bı miktar fazla alıyorlar. Ben kızımla gittiğim için çekip gidemedim
birperikizi Birdunyabircennetannesi ne biliyim buradakiler bi tik fazla alıyor gibi geldi. Euro dar alırken 50-60 lira fazla aldı cnku
HurremSultannn birperikizi çek canım benim hiç vakit kaybetme gxshdkdn birde yatırım için alıyorsan eski tarihli al seneye zaten bu aldığın da eski olucak😁
birperikizi HurremSultannn yok kardesime takicam daha doğrusu doğum yapacak da bebise takicam. Kaynanam para yok dedi eşim biz o kadar zengin miyiz dedi kafam bozuldu bireysel emeklilik hesabımı bozdum o parayla alicm. Açık var mı yok mu onu hesaplamak için sormustum
bmmomss PamukPrensesannesii bozarken daha ucuz bozuyor ama mobil banka birde kartla çekmiş o yüzden komisyon almışlardır
HurremSultannn PamukPrensesannesii valla bende bankada acicaktim altınlar çalınır falan diye korktugumdan ama baktım arada hep fark var direk alıyorum mecbur.