_bahar_ Esoz1110 üzülme belki vurmasi da iyidir benim kızım 4 yaşında daha kimseye vurmadı ama çok dayak yedi bende üzülüyorum ağlayıp yanıma geliyor asla savunmuyor nerde hata yaptım acaba
birbalannesi099 Deletedmom_110 ya benim kizimda vuruyoo çok üzüldüm yaa ben öyle şiddete eyilimi olsun istemiyorum çay içerken arkamdan öyle bı vurduki yerimden zipladim inananmazsin yani çok şaşırdım ben cici ogretiyirum ama baba tarafı vurmayı ogretiyo ne kadar karşı ciksamda onlardanmi öğrendi acaba
Mavili-mavilimorcicek Esoz1110 Benim kızım da 23 aylık olmak üzere yaklaşık 1,5 aydır hepimizi tokatlıyor,şamar oglanina döndük 😂kim olursa olsun fark etmiyor bu davranışı kizdiginda yapmiyor severken yapiyor,Değişik bir çocuk 😂
Mavili-mavilimorcicek Esoz1110 Evet maalesef ama geçici bir durum.Sahsen ben her şekilde anlatmayı denedim ama şuan bildiğini okuyor.Ayrica anneci de değildi şimdi hep peşimde,yanından ayrılsam anne demeye başlıyor.Akisina bırakın ama yine anlayabileceği biçimde uyarmaya devam edin emin olun birden kesiliyor nasıl geçti anlamıyorsunuz.
hasibekar Esoz1110 maalesef canım bende aynı durumu yaşıyorum bebegim 6 aylık 7 günlük iki gündür bize vuruyor inşallah geçicidir😑
Esoz1110 aliaras_2022 Atmasıda var çığlığıda ya aynen eline ne geçse atıyor bebek arabasına zor oturuyor eline ne gecse sokaga atıyor
Esoz1110 hasibekar o aylarda elini kolunu istemsiz hareket ettirir size vuruyor gibi gelmiş olabilir mi
selimhankerem Esoz1110 benim oğlumda 1 yaşındayken ısırma davranışı vardı şükür ki tepki vermeyince bıraktı çokta naif bir çocuk yani sevmeye kıyamaz derler ya o cinsten bir çocuk ısırma davranışını gösterdiğinde baya şaşırmıştım