Esoz1110 benim kizimda başladı vurmaya 34 aylık şuan. 1 hafta civarı oldu sanırım sinirlenip Cat pat vuruyor. Konuşuyorum vurmak kötü bir davranış, canımı yakıyor.b
Başka arkadaşın sana vursa nasıl hissedersin canın acır mı vb. Özür diliyor öpüyor ve vurmak istememiştim diyor ama sinirlenince tekrarlıyor.
Tatilde bir kaç çocukta gördü bu davranışı ve onu tekrarlıyor sanırım.
Başka bir çocukta görmüş olabilir. Bol bol konuşun ofkeleniyorsa öfkesini başka bir nesneye kanalize etmek daha iyi bir davranış olur. Hoplayıp zıplamak, yastıklara vurmak vb.