BrcBthn maalesef hic birsey fayda etmedi bana.yatarak emzirme ayakta emzirme onceden sagip fazla sutu alip sonra emzirme olmadi olmadi.bebegim hep tikandi bigulacak gibi oluyodu.cabucak doyup hemen kaka yapiyodu ama kilo alimiiz iyi okdugu icin dr bole devam dedi,hizli beslendigi icin reflu oldu sadece hep 3 aydan sonra memeler terbiye olur dediler ama degisen bisiy yok hala 7,5 ayligiz.zaten gunduzleri emmek istemiyo gece de ck gelince cekiyo hala kendini sonra devem ediyo emmeye.ins sizinki duzelir .(emzirme danismani sutu sagmayi onermiyo bu arada surekli tazyiki yenilemis oluyosunuz.benimki artik gunduz emmedigi icin sagmak zorundayim ben)sutu olupta bebegin memede zevkle keyif yapamamasi ck kotu hic emerken uyuya kalmadi mesela.