hilarious Ayy ben yaa ayıı gibi yiyorum gece. Yemezsem uyuyamıyorum duygusal açlık mıdır ne boktur. Gündüz tertemiz besleniyorum gece çöplük gibi dolduruyorum midemi. Lanet olsun bu hayat 😂 doğuştan şüşkoydum zaten cocuğu doğurunca da daha şüşko oldum. Pü
Marianne D_deniz değerler tıp protokolü açısından normal olabilir ve aralıkları çok geniş oluyor maalesef. Ben hiçbir değeri görmeden yorum yapamam.
D_deniz Buselim prensesannesi009 ben yarın sabahtan sağlıklı yaşam biçimine beslenme şekline geçmeye karar verdim. Yarın Bi kiloma bakıp sonra haftada birkez bakacağım bakalım nasıl gidecek. Benim listemde sabahları belirli Bi kiloya gelene kadar zeytin yumurta da yok. 2dilim tam buğday uno ekmek yiyorum bol salata domates ve kibrit kutusu peynir. Peynir az olduğu için yağsız vs olmak zorunda değil ama salataya sadece minik Bi fiske tuz atıyorum. Püf noktası ilk salata tüketiyorum bolca sögus şeklinde sonra peynir ekmek çay. Ama çayıma az şeker atıyorum onu da kesersem bu kez şekerim aşırı düşüyor
prensesannesi009 Buselim ben hamilelihimden önce bir diyetisyenler motivasyon frubuna katilmistim cok cok etkili olmustu burda acaba bi post mu açsak ?
D_deniz prensesannesi009 prensesannesi009 açalım valla güzel olur oraya yazarız günümüz nasıl geçti haftamız nasıl geçti ne gibi değişiklikler oldu
Elifkskll D_deniz bende böyleyim ilm dogumum da o kadar güzel motivasyonum vardı ki 30 kilo verdim. İkinci dogumum ve eski motivasyomu asla bulamıyorum. Şu sıralar herkes saka ile karışık laf çakmaya başladı. Silkelenmek istiyorum artık. Eskiden grubumuz vardı hergun tabak attıkça daha motive oluyirdum. Tek başıma hiç bir şey yapasım gelmiyor..
lux33 Deletedmom_112 fiyat 600 TL 1 aylık,her hafta listeyi değiştiyor diyetisyen .Listede günlük rutin şeyler var yorucu bişe yok ben çok memnunum
Deletedmom_112 lux33 çok teşekkürler 🌸 geçen başka bir online diyetisyene fiyat sordum bana aylık 12 bin diyince şok olmuştum. Bunun fiyatları çok iyiymiş
annesininbebisi Marianne merhaba sağlık ocağına gidip kan değerlerime baktırmak istiyorum desem bunlar çıkar mı mi? Bugün gidicem de
Uykusuuzannee Marianne merhaba benımde kortizol ve insülin çok yüksek ilaç da vermıyorlar nasıl verdiniz acaba