Dilek-omer Meyra1 suyu kaynatıyorum içine biraz tohum olan kimyondan koyup biraz demlendiriyorum sonra süzüyorum .
Hilal2810 gzmarc duruma göre 2 de verdiğim oldu ben birde günde 2 defa 5 damla zincoda verıodum hiç gaz sorunu yaşamadım aşure yediğim gün haricinde😂
Dilek-omer Badevehande ben kendime de kaynatıyorum . Kaynattığımdan biraz ayırıp veriyorum . Tülbentle değil normal süzekle çünkü tane kimyon çekilmiş olandan değil. Ve göz kararı koyuyorum bir fincan kadar demliyorum kendimde içtiğim için