Valla ben yeni doğduğu zaman başladım ilk aylarda 10-15 çay kaşığı falan veriyordum çünkü yarısını yutuyor yarısı dökülüyor falan derken o zamandan beri yavaş yavaş artırdım bi sıkıntı da olmadı😃😃 verin 3-5 damla yetmez bebek içiyorsa Allah’ın izniyle sorun olmaz ☺️