birisi007 çok geç gördüm sorunuzu. Süreçle alakalı şunu diyebilirim aileler çocuklarından daha çok acı çekiyor 🥹 bebeğim ameliyat sonrası ilk gün anestezi etkisiyle baygın gibiydi zaten sonraki gün ameliyat olmamış gibiydi herşeyi gayet iyiydi ağlaması falan olmadı öyle yani. Tabi benim bebeğim üç aylıktı zaten olduğu yerde duruyordu eğer büyükse 5 6 ayliksa biraz daha zor olur diye düşünüyorum. Çünkü ameliyattan sonra dren takılı oluyor sonda oluyor hareket kısıtlı oluyor yani