Minigim38 ozgenur76 amin amin inşallah şükür geçti sadece biraz iz kaldı ama tramva kaldı bende o an rabbim korudu
ozgenur76 Minikbiiranne canım sana zahmet fotoğraf atabilir misin nasıl bi iz kalmış ben çok endişeliyim nasıl olur diye