Benim hamileyken başladı yattığım yerde bile ev dönüyordu sanki böyle dönme dolapta gibi tuzlu tatlı biseyler atıyordum ağzıma ama cocuk doğduktan sonra beslenmeyle de düzelmedi hastanelik oluyordum bisey yok diyip duruyorlar bakalım bi aydır olmuyordu ilk kez dün oldu bi biyerden tansiyon aleti bulduk acaba düştü mü diye baktık tansiyon yerlerde acaba sizin de öyle olabilir mi benim hep tansiyonum düşük çıkıyordu normalde ama dün aşırı düşmüştü artik