Yaşayan var mı bunu sürekli dengesiz hissediyorum kendimi düşecekmişim gibi sanki ve kafamda hep bi sallantı hissi sersemlik üç dört doktora gittim vertgo dediler ilaçlarını kullanıyorum ama pek fayda etmedi nörolojik gittim oda vertgo değil psikolojik dedi anksiyete bozukluğu dedi antidepresan yazdı daha başlamadım 🤦♀️