Eailesi4 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin yavrularımıza benimde kızım çok ağladı tam hazırlanacaktım lavaboya çıktı ağrısı hafifledi çok şükür yeni uyuya daldı. İşte bu yüzden acile gitmek istemiyorum hemen ilaç yazıp gönderiyorlar belki rota virüsü Allah korusun salgın deyip başlarından atıyorlar yarın sabahtan doktorumuza götüreceğim inşaAllah sizde muhakkak yarına devam ederse çocuk doktoruna götürün umarım yarına kadar daha iyi olurlar