2 yaşında bu zamana kadar hiç kusma yaşamadık 2 kere yatağına gitti ikisinde de heryere kustu midesini mi üşüttü çok mu yedi anlayamıyorum aşırı panik oldum uyusa kusar mı sanki midesini boşalttı çok fazla kustu kendi odalarında uyuyorlar bizim yatakta yatmaz alışkın değil yerini yadırgıyor bu gece yanında mı uyumalıym