SweetMom__ bi deney yapmışlar bu uyku eğitimi ile ilgili. Çocuk odasında ağlıyor karanlık ortam anne gelmiyor. Kapıdan izliyor . Çocuk içeride anne kapıda ağlıyorlar. İkisinin de stres seviyesi üst derecede. 2. Gün aynı 3. Gün aynı. 4. Gün çocuk ağlamıyor anne kapıda yine izliyor. Çocuk uyumayı öğrendi. Anneşn stres seviyesi en altta çocuğunki hala zirvede. Çünkü çocuk uyumayı değil çaresizliği öğrendi. Ben yardıma ihtiyacım varken yardım istiyorum ama gelmiyor. Yalnızım, değersizim.. travma oluşuyor çocukta. Doğru yöntemi bilmiyorum ben de ayakta sallıyorum. Ağlayınca hemen dibindeyim. Yanlış belki ama çocuğun ağladığı bir yöntem asla doğru olamaz gibi geliyor. Uzman değilim ama iç güdülerim bunu reddediyor. Ben napıcam onu da bilmiyorum vira bismillah