Sevgissssss evet birden açıldı. Doğduğundan beri neredeyse hep kartlar, etkinlikler vs yapıyorduk, sürekli kitap bakıyorduk. Evde yaptığım herşeyi anlatıyordum, bezini değişirken bile hep iletişim halindeydim açtım kapattım vs diye hatta bu yüzden herkes erken konuşacak diyip beni gazlıyordu😅 öyle olmadı maalesef epey strese girdim doktor da yaptıklarımı bırakmamam gerektiğini onun her kelimeyi, her duyguyu hafızaya attığını ve muhtemelen birden açılacağını söylüyordu. Ses kartları önerdi bize sadece kelimelerden önce ses çıkarmayı öğrensin diye çünkü sadece ııııh hııı gibi sesler çıkarıyordu, mesela bazı çocuklar laf geveler ya onları yapmıyordu kızım. Ses kartlarından sonra epey ilerleme kaydetti, sonra da zaten hafızadaki bütün kelimeleri söylemeye başladı. Ne sorsak ne göstersek isimleri çıkmaya başladı.