Herkese selamlar 🤍 benim kızım 24 ayına kadar neredeyse hiç kelimesi olmayan bir bebekti, şuan 29 aylık baya konuşuyor, uzun cümleler kuruyor, her nesnenin, duygunun vs adını biliyor. Laaakin; bu konuşmaların çoğunu sadece ben anlıyorum 🙄 aslında çok net konuşuyor tabii ki bizler gibi konuşmuyor ama kelimeleri anlaşılıyor ben anlıyorum 🥲 mesela annem o an anlamıyor ben tercüme ediyorum sonra aa evet aslında çok netmiş diyor. Bu durum normal mi? dil terapistine giden arkadaşların bununla ilgili bir bilgisi var mı? Mesela düştüm demiyor duştum diyor noktasız, omlet yiyeceğim demiyor, ommet yicam diyor 🫠 şuan aklıma gelmiyor ama böyle şeyler. Bide eylemlerde mesela resim yapıyorum demiyor resim yapayom diyor 😂 geçen açık mavi kalem istemiş ben gelene kadar savaşmışlar aşıık maayi dediği için 🫠 birde şeyi var kendince öyle kullandığı mesela ‘bir tane daha’ yerine ‘bir kamma’ diyor 😂😂 Buda istisna zaten doğrusundan farklı kullandıklarından 😅