Stardust1 Sahingiller_2 Bende çamaşır makinesinden memnunum, o yüzden Samsung düşünmüştüm ama yorumlarında kafam karıştı baya kötü yorum var
Stardust1 Hotic Haier diye bi marka önerdiler hoover markasının bir üst segmentiymiş. Görüntü ve özellikler baya iyi ama hiç yorum yok bu markaya ait
Hotic Stardust1 ben de hiç duymadım etrafımda kullanan ama alacaksanız bütçeniz uygunsa Siemens öneririm. Finishle kullanıyorum maşallah neredeyse akitmadan bile koyduğum oluyor yoğunluktan ama hic kalıntı olmuyor
QueenMom__ Stardust1 bakın sakınn Samsung bulaşık ve çamaşır makinesi almayın. Buzdolabı çok iyi bişe demem ama bulaşık Makinesi 3 kez tamire gitti.leş gibi yıkıyor. Bozulursa tek geçerim Arçelik veya Beko ki aynı zaten
Stardust1 QueenMom__ Çamaşır makinem Samsung memnunum ondan ama bulaşık makinesinde cidden baya kötü yorum var ya vazgeçicem sanırım. Benim şuan kullandığım Arçelik oda sürekli hata veriyor, servise gidiyor 🥲
[silindi] Stardust1 ilk evlenirken samsung almistim bin pisman oldum hic yikamazdi yillarca eziyet cektim resmen sonra degistirdim siemens aldim asiri memnunum keske yillar once alsaydim
Stardust1 [silindi] Samsung bulaşık makinesinden memnun olan yok galiba ya, genel olarak kötü yorumlar gördüm bende.
Karakiz1 Stardust1 Samsung televızyon ve telefon dısında iyi deil bence Bende bosh var vallahi cok memnunum kokuda yapmıyor yani yinede siz bilirsinz birazda sans meselesi
Stardust1 Hotic Ay tam aradığım 😅🫠 hangi model acaba. Makineye atmadan öyle uzun uzun yıkamak hem saçma geliyor bana hem de o kadar vaktim olmuyor
Kalbim22 Stardust1 aaayyyy samsungdan çok çektim tabi şans meselesidir belki ama en son bosch almak zorunda kaldım ve rahatladım
Hotic Stardust1 ayy modelini bilmiyorum ki 2017de aldık biz 4 programlı klasik bir bulaşık makinesiydi 😅