Merhaba kızlar bulaşık makinem arızalandı, yeni makine arayışındayım. Samsung olabilir gibi ama güzel yorumları da var, kötü yorumları da, kararsız kaldım. Aranızda Samsung kullananlar varsa yorum yaparsa sevinirim, ayrıca diğer markalardan da önerileri olan olursa onlara da bakabilirim, teşekkürler şimdiden 🥰