Emin olun doyuyor aynı şeyi 2.5 aydır yaşıyorum benim de bebeğim 2 aylıkken çişli bez sayısı azaldı çok korktum acaba doymuyor mu diye ama kilo alımı iyiydi bebeğimin rengi iyiydi ben sütümden de emindim son 1 aydır havalar iyice ısındı yok denecek kadar az çiş yapmaya başladı kafayı yiyecek gibi oldum birkaç gündür klima açıyorum az terleyince çişi de biraz düzeldi hiç korkmayın doyuyordur inanın 2.5 aydır ben de çişli bezi kafama takıyorum ama bebek 4.5 aylık oldu gayet iyi demek ki korkulacak bişey de yok bi doktorum çişi açık renkse sıkıntı yok demişti korkmayın hiç çişli bez zaten azalacaktır zamanla