tazeanne98 mama değil de zehir içiriyormuşuz gibi davranıyorlar haklısınız. Ama onlarda sütü gelen bir annenin çok büyük bir üzüntü yaşamamışsa eğer sütünün durup dururken gitmeyeceğini bilmesi ve her annenin bebeğine yetecek sütü mutlaka ürettiğini bilmesinden kaynaklı . Biz yanlış yapıp sütü geri gönderiyoruz . Ya yanlış besleniyoruz ya dinlenemiyoruz su içmiyoruz bebeği zamanında ve doğru emzirmiyoruz. Bunu anlatmak yerine asla mama verme diye başlanan cümlelerin sonunu dinlemiyoruz maalesef. Ama o bebeğin annesi de sizsiniz aç kaldığını düşünüyorsanız da açtır buna hissiyat deyin başka bişey deyin bilmiyorum açsa da o mamayı verirsiniz ki verin de . Ama memeyi de bitti diyerek uzaklaştırmayın işte tam mesele bu . Mama sizin düştüğünüz anda elinizden tutacak bir yardımcı