ZeydsMom 6 aylık. Dün ebebeğe gittim hangisini alayım diye kararsız kaldım. Bir süre daha bekleyeyim dedim. Büyük oğluma bebekken kenarlarından tutulup içilen alıştırma bardaklarından almıştım hatta 35 liraydı. Memnun kalmıştım ama 8-9 aylık falandı oğlum. Ama 6 aylık bebek tutamaz yanlardan. O yüzden bekleyeyim biraz dedim