Edo_yekta12 Başın sağolsun, 13 ağustosda 2 yılını dolduracak . Ben şimdi oturup nasıl anlatayım ki. Acı aynı acı olarak devam ediyor, ama ben nasıl desem bazen onu hatırlayınca yaşadıklarımızı yani, bir rüya gibi kısacık zaman gibi geliyo, acaba diyorum varmıydı gerçekten, çünkü 2 yıl değilde daha uzun bir zaman gibi geliyor o gideli. Evim ocağım yıkıldı, bir anda büyümek zorunda kaldım. Düşünsene çocuğunun bir günde 20 yıl büyümek zorunda kaldığını onun için ne kadar zor değil mi. Benim için de bu süreç öyle oldu, bir anda hiç bilmediğim bir hayata geçtim sanki, büyüdüm aniden, çok ağır süreçti hala atlatamadım. Her gece hayal kuruyorum uyansam evimizde olsak annem babam hayatta olsa, ne güzel olurdu. Çok özledim ikisinide. Babam öldükten sonra 6 ay yaşadı annem. Birde muhabbet kuşumuz vardı, oda 2 ay sürdü öldü gitti. Hepsi bir anda gitti anlayacağın. Yapayalnız kaldım. Kimsesiz. Başımı alıp sığınacak bir dalım bile yok. Ah babam benim. Arkamda duran dağ, evimin rengi, neşesi. Çok özledim be adam.