Edo_yekta12
2018′de kaybettim babamı ..Bir gecede büyüdüm maalesef .
Acın dinecek diyemem ama yaşamaya devam edeceğin kadar azalacak bunu söyleyebilirim.
Acın hafifledikçe özlemin artacak ama korkma ,onunla baş etmeyi öğreneceksin
"Babam olsaydı nasıl olurdu"ların ,"keşke o da olsaydılar"ın hep olacak .
Bir yanın orada kalacak ama sen ilerlemeye devam edeceksin .
Canım ,sonsuz sabır dilerim .Yeri mekanı cennet olsun ,senin babacığının,benim babacığımın ve cümle dünyasını değiştirmiş babaların ..