fatma2711 ben 1 tane istemistim, iki tane gondermisler. ikisini de cok sevdim. Ama kargo çok erken geldi, urunlerimi kaybedebilirdim. Soylendigi gramdan daha az geldiler. Tamirciye verdik, 40 gün tamir olmalarını bekledik. Şimdi sorunsuz çalısıyorlar, çok memnunum. 😄❤️