Bak ilki zor oldu demişsin Rabbim vermiş şükür, şimdi bu bebeğini de kistine rağmen vermiş Allah. Ne olursa olsun onun hiç suçu yok ve korunmayan taraf sizsiniz.. Olmadığı dönemleri hatırla, olsun diye çabaladığın günleri.. çok üzülerek söylüyorum nankörlük etme bana kalırsa.. Rabbim imtihan ediyor, kıyma bir cana.. Eğer düşürürsen ileride etkilerini görürsün..