bisakinol asafyusuf özkanbaby üründen çok çok memnunum yazın çok kullandım sadece poposunu acıttı oturak yeri sürekli kayıyordu batmasın diye poposunu kaydırıyordu onun dışında taş gibiymiş hiç bişey olmadı hastanede falan bununla oyaladım