hamza2680 öncelikle stres yapmayın genel olarak yaygın bir durum bu, herkesin başına geliyor. Benim de bebeğim kavrayamadı uzun uğraşlar sonu ağzına zorla sokuyorduk. Biraz kaşığa sağıp öyle verdik. İki tatlı kaşığı yetiyor midesi kiraz kadar zaten. Sağımı için i kahverengi yeri baş parmağınız üste diğer parmaklar altta olacak şekilde tutun ve sıkmayı deneyin. Çok yoğun bir süt geliyor belki sizin çok fazla yoğundur. Bir haftada emmeyi hemen hemen öğreniyorlar. Ben de silikon uç kullandım başta ama çok gerek var mıydı bilemiyorum. Yarım saat uğraş sonunda başarılı olabiliyordum. Sağlıkla büyütmek nasip olsun.