Merhaba arkadaşlar , dün gece doğumum oldu çok şükür sağlıkla kucağıma aldım. Sabah 5 gibi bebeğimi bana verdiler ancak bebeğimi emziremiyorum . Bebeğim tam tutamıyor memeyi , tuttuğu sırada da geri bırakıyor , sütüm vae mı yok mu onuda bilmiyorum doktor emmiyorsa mama verin dedi ama bu sefer mamaya alışır hiç emmez diye korkuyoruz sizin sütünüz ne zaman geldi nasıl yol izlediniz ilk bebeğim stres oldum :(