suheyla92 Allah bağışlasın bebişinizi size 🍀 ablamında olmuyordu çok uğraştı yıllarca emek, para üzüntü stres… sonra bi kızı oldu daha sonrada ikizleri biri kız biri oğlan 🥰 hissettiklerinizi tabi ki sizin kadar anlayamam yaşamadan ama yazdıklarınızı okuyunca ablam geldi gözümün önüne 🥲 evlatlarımızın acısını yaşamayalım inş🙏