sugarmomy hee tmm farklı yerdeyiz ben o kösedeki hakmarı hep unutuyom valla benim kız liseye giderken ordan binerdi otabise orda inerdi ay ne günler gecirdi kızcem bizim burdan şehir hattı yok likahyayaşimdi varmı onuda bilmiyom gerçi Caminin ordaki duraktan binerdi kızım iyiki kurtuldu o yolları yürümekten hatta ben benim arkadaşım var hakmarın akçrkatarafındaki sitelerde eski okul arkadaşım gidicem hala gidemedim kadına yolu ters olunca bacım oralar çok ters degilmi yaa bana çok sapa geliyor oralar valla