EslemEva_23 sepetçi tokileri yakın bana arkadaşımın kuzeni orada oturuyor dogalgaz yok diye duymadım ben hiç sorayım merak ettim ama yahya kaptan da güzel kafeleri alışveriş merkezi falan var alikahya bi tık sehire uzak ama orasıda sakin muhutlerden yeşil ovaya da baka bilirsiniz bursıda çok güzel bi semt hamalle kültürü olan bir yerleşke tabi seviyorsanız mahalle kültürünü .