birazquality 27 günlük yenidoğan. Babanne de pek bırakmıyor oğlumu beraberken ne kadar yapma etme de desem kıyamıyorum felan diyor ağlayınca hemen kucağına alıyor. Yenidoğan desen paso ağlıyor uyanıkken saatler sürüyor. Şu an Saat üç mesela akşam altıdan beri mızıklanıyor iki dk uyuyor tekrar ağlıyor. Ama 16 aylıkken ayrılık kaygısını bilmiyordum bu postu açınca öğrendim biz de kucağa alıştı diye düşünüyorduk. Sandığımdan daha çok arıyordur bizi şu an çok üzüldüm