esrayusuf46 16 aylık bebeğin yaptığı şeyler çok çok normal, bizde aynısını yaşıyoruz. Tamam bi bebek daha var ama ayrı gayrı yerlerde olmaz. Siz kv ile ilgili biraz sabırlı olun bebeği yanınızda tutun. Kusura bakmayın ama o bebeğin de hakkına giriyorsunuz. Onlar sizin bebekleriniz ve ne olursa olsun sizinle kalmalılar. Kv ne yaşıyorsunuz bilmiyorum ama en azından bu süreçte siz daha sakin olun.