melisimm_ 19 aylıktı ilk oğlum 2.bebeğime hamile olduğumu öğrendiğimde (sürpriz oldu) size şöyle diyeyim. Fiziksel yorgunluk geçiyor ama mental olarak hazırsanız yola çıkın. Hiç toz pembe diyemeyeceğim. Ama öneri olarak , regl bitiminin 2,4,6 ve 8. Günlerinde ilişki olsun demişti dr um bana. Bebek kafasıyla yatağa girerseniz stresle olmaz bu işler demişti 🌸 bir de soğan suyu mu özü mü ne tarifi varmış ben denemedim ama internetten bakabilirsiniz. Hakkınızda en hayırlısı olsun