trinityy ay sorma benimkide bir yaşına giricrk çok ağlıuor insan seçiyor hep sinirimi bozuyorlar ya işte evde kalırsa çocuk yabancılar ,dolaştırmıyorsunuzki,insan gördüğüm mi var diyorlar.Hem bebeğim erken doğdu hem eşimin işi ağır,hemde kıştı yani o yüzden yazın dolaştırsnildiğim kadar dolaştıtıyorum ama benimki insan sevmiyor oyun seviyor.