Sare210 bebeğim 10 buçuk aylık hâlâ kullanıyorum.hayatimi kolaylaştıran ve bu hayatta her kuruşunu hak eden tek ürünüm.ben lufa sling markasını almıştım, çok iyi 2 buçuk aylıktan beri kullanıyorum. Bebeğim hiç durmuyor,uyumuyor kanguru sayesinde her işimi yaptım,içine koyup gezdirdim. Hatta onda duruyor diye yemeğimi falan bile çoğu kez ondayken yedim. Şimdi çok ağırlaştı ama yine de kısa mesafeye falan giderken ya da uykuya direnirken kullanıyorum.