Sare210 bebeğim 2.5 aylık, her gün dışarı yürüyüşe çıkıyoruz 10 günlük olduğundan beri. Ben çok çok memnunum. Bebek arabasıyla ancak eşim varken gezdirebiliyorum. Sokaklarda zor geliyor. Sezaryen doğum yaptım, ağrılarım olduğu halde çok rahat kullandım. Babybjörn markasının var bizde. Sling de aldım onu daha çok evde kullandım ama o biraz zor geliyor. Babybjörn aşırı kolay kullanımı, bebeğim dışarı çıkmayı da seviyor, başlarda hele içine oturduğu anda uyurdu. Şimdi de dışarıyı izliyor. Bacaklarının duruşu da yenidoğana uygun. Dışarıyı sevmesinin bir nedeni ilk günlerden beri bununla çıkıyor olmamız olabilir bence. 5 dk lık markete gidip gelmem gerektiğinde bile birlikte çıktık. Ananem geliyor yanıma o çıkarma yazık diyordu, ama bebeğim bayılıyor ve çok alıştı aksine.