Benim 3 yaşinda oğlumun ellerindede var kızarıklık doktora gittik uyuzluk vakası var dedi evde 4 kişiyiz benim yanımda yatiyo oğlum benimde kaşıntılar başladı ya 5 aylık küçük oğlumda var onda geçmez inşallah eşimle onda yok nasıl geçecek bu illet korkuyorum ablamda geçirdi bi krem karışımı ile gitti bana verdi onu inşallah fazla sürmez 😔😔