buseyrdmc geçmiş olsun uyuz belirtileri gibi bende hamileyken başıma geldi 7 ay boyunca kasindim durdum ilk hamilelikte de geceleri bacağım kasinirdi ikinci gebelikte te aynısı oldu cildiyeye gittim uyuz değilsin dedi sonra eşim ve oğlum da kaşınmaya başlayınca uyuz olduğumuzu öğrendik ben ve oğlum özel karisim krem kullandik bizimki 3 günde geçti ama eşimin çok uzun sürdü ve onun da çok siddetliydi başka bı doktor bı krem yazdı öyle geçti. 600 lira hap aldı bı ise yaramadı. Hazırlanan krem kükürtlü olduğu için ağır kokusu var kiyafettende çıkmıyor kokusu 3 gün üst üste o kremi sürünce bı şey kalmıyor geçmiş olsun sizi görünce yaşadıklarım aklıma geldi 🫤