AlinaEmreHan1 Ayseediz evet. Bende hiçbiri olmadı mesela . Normalde nasılsam öyleydim😂 kanama da , ağrı da yaşamadım. Reglim de normal
bikupakahvee Ayseediz yok canım 10 yıl koruma sağlıyor 10 yıl boyunca takılı kalabilir bence korkmanıza hiiiç gerek yok önleminizi alın 😊
-Kuzika- Ayseediz ya valla 2 cocugum var 3. Beni manevi olarak çok cok zorlar Allah 2 evladima saglikli ömürler versin benden bu kadar yaş 31 😄
birannebir bikupakahvee spiralin kontrolunda alttan muayenemi yapılıyor yoksa ultrason mu bende gidicemde kontrole
Alya-Sena Ayseediz ben adetin 2.gunu taktirmistm adetliyken daha rahat oluyor. Aci bence sinek isirigi gibi bisey zaten 5 dk da bitiyor uyusturmaya gerek kalmiyor. Ben yaklasik 10 senedir bu sekilde korunuyorum memnunum tavsiye ederim