LadyGaddar birbaldefneannesi Valla zor cocuk bakmak anne olmak zor iş, Bence ataklar sadece bebeklikte yok,2 yaş ,çocukluk, ergenlik ,sonra gençlik, hep zor ,her yaşları zor bence ama dediğiniz gibi iyiki varlar 🫶🏻
_nidosunannesi_ LadyGaddar gerçekten öyleymiş ya. Hamileyken diyordum altı aylik olsun babaanesine bırakıp çalışırım diye ama öyle olmuyor. Kıyamıyorum bırakmaya şuan 28 aylık oldu mesela ama hala gözümde yeni doğmuş gibi
LadyGaddar _nidosunannesi_ Bu duygu hic bitmiyor biliyor musunuz 🤭Benimki 11 yaş bitecek halen benim minik bebişim🫠🫠
farelikoyunkavalcisi LadyGaddar hemşirenin ama şu an ücretsiz izindeyim hayalim hostes olup ülke ülke gezmekti hemşire oldum servis servis geziyorum hayaller hayatlar 😭
LadyGaddar [silindi] Bos durmamissiniz ne guzel,Allah bağışlasın sizde benim gibi birini büyütüp sonra bitane getirmişsiniz 🫠
LadyGaddar durukusunannesi_ Allah bağışlasın minigi ,annelik zor iş oda bir meslek içinde her işi barındıran bir meslek 😉
ElifDeniz21 LadyGaddar hemşireyim kızım 21 aylık bu hafta işime devam edeceğim inşallah çok özledim çalışmayı 😇
Birbebetoannesi LadyGaddar 8 yıl çalışıp ardından evlenip şimdi 2 çocuk büyüten bir Biyoloji öğretmeni bir anneyim.🌸
Birbebetoannesi LadyGaddar Atanamadım ama öyle de bir gerçek var :) olsun , herkes her şeyi tam yapıcak siye bir şey yok. Herkes layığı ile sevdiği mesleği yapsa ülkemiz çok daha iyi yerlerde olur 🌸