ilkimnk yok yok öyle düşünme❤️ folik asit bebeği bunlar bence hep sağlıklı enerjik olduklarından🫠 benimki 2 gün önce ilk defa düştü yataktan ki enn korktuğum şeydi. Öyle korktum ağladım ki iyi olsun da isterse hiç uyumasın mızırdansın yeter ki iyi olsun diye dua ettim. Çok mızırdanırsa o dediklerimi hatırlayıp şükredip öpüp kokluyorum hemen 🤭