7 ay 8 günlük kızım, ne yaparsam yapayım 5 dk mutlu sonra ıııı yapıyor ve huzursuz olduğunu belli edip kalkmak istiyor. Önceden kucakta gezdirmek kolaydı ama şimdi 10 dakika gezdirsem kolum uyuşuyor. Nedenini bir türlü anlamıyorum altı temiz, karnı tok, uykusunu almış, oyun oynuyoruz onda bile mutlu edemiyorum onu. Çıldırmak üzereyim gerçekten ne yapacağımı şaşırdım, arkadaşların bebekleri ellerine alıyor oyuncağı tatlı tatlı duruyor benimki minik bir terörist gibi 😭