Gul-42 bugün gittim canım doktora patladığı için bişey yapamam şimdi tekrar şişer dedi senin dikişlerin kötü kaynamış ve 1 cm’lik kist oluşmuş bu yüzden dedi ve vajinamda açıklık olduğunu söyledi doğumum zorlu olmuştu baya yırtıpım olmuştu keşke normal doğum yapmasaydım doktorumda suç 4,200 bebeğe sezeryan yapalım demedi bile şiştiğinde gelırsen alırız ve düzeltiriz dedi böyle tekrarlama olasılığı%80alırsak eğer%10 dedi